Najnowsze Wpisy

NOOOM Komentarze (3)
01. lipca 2003 18:30:00
linkologia.pl spis.pl

Teraz to jakoś wygląda...........jestem smutny, bo jade sam na kolonie, kura mnie zablokowala, nikt mnie nie kofa i wogóle lipa, bo gitara mi fiksuje i dupa.........wpisujcie sie do xsiego goscioof bo jak nie to kopa w zeby i bułe....a tak na serio to ja chce nad morze juz jechac......bedzie looz a tym czasem papatki....

..::ziomal::.. : :

LOOL Komentarze (2)
01. lipca 2003 17:47:00
linkologia.pl spis.pl

No To ruszamy Ludzie....moja pierwsza notka na blogu....ehhhh zobaczymy jak bedzie lazło mi na tym blogasie

..::ziomal::.. : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

nocna-zjawa | kasiulaa | pati3 | rockmanworld | bull | Mailing